2013-05-02 | 19:40:19 | Kategori: You Are My Destiny (avslutad)

Chapter 33 - The Crew...

Previous:
- Vi låtsas att jag inte sa outfit och istället sa jag... detta kommer bli min nya klädsel! sa jag snabbt och Justin skrattade och log mot mig, jag skrattade också och kysste honom mjukt...
Efter en stunds åkande i turnebussen var vi äntligen framme vid lokalen men nu skulle jag ännu en gång få gömma mig bakom Justin och höra allas panikskrik som gjorde så mitt huvud exploderade. 
Vi gick snabbt ut och jag fick höra skriken som förstörde mina öron igen, medans jag höll i Justins hand kände jag en av vakternas hand på min rygg som lätt tryckte mig framåt och gjorde mig nervös. 
-Hej! hörde jag alla skrika när vi kom in genom dörren in till lokalen, jag tyckte att jag kände igen många utav dem men inte alla. 
- Alexis, detta är mitt Crew, sa Justin och jag tittade frågande på Justin och tillbaka till Justins crew med ett stort leende på mina läppar. 
Det kom fram en mörk men inte för mörk kille och sträckte ut sin hand för att hälsa på mig, han hade stora mörkbruna ögon och ett stort vitt leende. 
- Hej, jag är Alfredo Flores, sa han och jag skakade hans hand och nickade medans jag fortsatte att le lika stort och glatt som innan. 
- Alexis Stanford, sa jag och snart kom det fram en till kille eller... man som jag kände igen, Scooter Barun, han som hittade Justin på youtube. 
- Scooter Braun, trevligt att träffas, sa han och jag skakade hans hand och nickade mot honom också. 
- Alexis Stanford, trevligt att träffa dig med, sa jag och jag blev själv förvånad över hur trevlig jag lät. 
Jag hälsade klart på alla innan vi gick in till ett rum där det var en Tv, soffa och lite annat som behöver för att roa sig innan en konsert, Justin satte sig nöjt ned i soffan och jämte honom satte sig Alfredo och de började prata med varandra och jag såg på Justin att han hade roligt, jag tittade runt och såg att alla pratade med varandra och kände sig som hemma medans jag stod och bara tittade runt och undrade vad jag skule göra.
Jag skulle precis sätta mig i fotöljen som var precis jämte mig när en ganska kort kvinna som jag också kände igen kom in genom dörren, hon var väldigt söt och hade brunt långt hår som hängde ned för hennes axlar. 
- Justin! sa hon glatt och Justin ställde sig upp och drog upp sina byxor för att de inte skulle åka ned för långt innan han kramade om henne och pussade henne på kinden. 
- Hur mår du? frågade kvinnan och Justin svarade med ett snabbt "bra" innan han vände henne om så hon tittade på mig vilket gjorde så jag blev lite generad och tittade ned på golvet, hon skrattade och gick fram till mig med Justin efter sig. 
- Mamma, detta är min flickvän Alexis, Alexis, detta är min mamma Pattie Mallette, sa Justin och jag skakade hand med Pattie och log stort, bara nu kunde jag känna igen henne helt, Becky har pratat om henne mycket. 
- Hej, Alexis, det är roligt att se dig, Justin har pratat mycket om dig, sa Pattie och log stort, jag log också och såg hur Justin började bli rosa om kinderna. 
- Hej, det är roligt att se dig med, sa jag och fick plötsligt en kram av henne vilket gjorde så jag fick en chock men besvarade den väldigt lik min egen mammas kram. Hon log lite snabbt åt mig innan hon vände sig om till Justin och sa något till honom som jag inte riktigt förstod innan hon försvann ut genom dörren igen. Jag tittade på Justin som log stort mot mig. 
- Jag måste presentera dig för mina föräldrar, sa jag och tittade på Justin som skrattade och la sin hand på min kind. 
- Fast jag vet redan vilka dem är, sa Justin och jag skrattade och nickade medans jag tittade ned på golvet men Justin lyfte upp mitt huvud lika snabbt som jag tog ned det och kysste mig mjukt.
- Kom, sa han sedan och drog med mig ut ur rummet och in genom en annan dörr som ledde i till Scenen där konserten skulle vara. 
- Vad tycker du? frågade Justin med sitt stora leende på sina läppar, jag tittade runt av förvåning och blev snart snurrig över hur stort det var. 
- Hur vågar du stå här och sjunga? frågade jag Justin och tittade frågande på honom, han ryckte på axlarna och tittade rakt ut där alla ståplatser var. 
- Detta är vad jag älskar att göra, om man älskar det man gör klarar man av allt, sa justin och jag log svagt mot honom medans han tittade runt och jag såg på honom hur han verkligen älskade att stå här och bara titta runt och jag förstår honom när han säger att " om man älskar det man gör, kan man göra allt"... 
 
Det hade gått 2 timmar och nu hade alla Beliebers samlat sig utanför och börjat köa för deras platser, då och då hörde man hur de skrek Justins namn och sjöng ramsor och hans låtar. 
- Är du spänd? frågade jag Justin när han satt i soffan med mig liggandes med huvudet i hans knä, han log mot mig och skrattade. 
- Såklart jag är, sa han och jag skrattade och tog upp Justins mobil ur hans ficka och försökte skriva in koden men såklart kunde jag inte komma in. 
- Du har sett mig göra koden många gånger men du kan fortfarande inte komma in? frågade Justin och jag tittade på honom och skrattade. 
- Jag har inte täkt på att ta in din kod i mitt huvud, sa jag och Justin skrattade medans han skrev in koden så jag kunde komma in, jag log tacksamt mot honom innan jag fortsatte med snokandet i hans mobil. 
Jag tittade upp på Justin för att jag kände hans blick i pannan. 
- Vad är det? frågade jag tyst och han log och smekte min kind. 
- Inget, sa han medans jag satte mig nyfiket upp och tittade in i hans ögon, Justin närmade sig mina läppar när jag förstod varför han tittade på mig, jag skrattade och kysste honom hårt och passionerat, jag drog min  hans längst hans axlar och tryckte honom närmre mig. 
- Ojsan, hörde vi Alfredo säga, vi tittade chockat mot dörren och såg Alfredo stå och le stort åt oss, Justin skrattade men jag blev bara generad. 
- Jag skulle bara säga till Justin att du ska gå på Meet and Greet nu... kom när... ni är klara med.... varandra... sa Alfredo och gick snabbt ut ifrån rummet och jag kunde inte hjälpa att börja gapskratta, Justin log mot mig och ställde sig upp och sträckte ut sin hand.
- Jag antar att vi är... klara nu, sa Justin och jag skrattade ännu mer men tog Justins hand och följde med honom till Meet and Greet...

 Så, nu är detta kapitlet uppe och nu ska jag skriva lite på Kapitel 34. Bara så ni förbereds, spänningen kommer snart komma....
kommentera! Kommentera! Kommentera!
Postat av: Anonym

Bra!!

2013-05-02 @ 22:18:15
Postat av: cici

sjukt bra, längtar tills nästa del <3

2013-05-03 @ 21:41:36

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: